Закрити
Немає облікового запису - зареєструйтесь
Забули пароль?
Закрити

Умови угоди компанії fruitlife.com.ua Україна

Терміни та визначення

Якщо інше не випливає з умов цієї Угоди, нижченаведені терміни мають таке значення:

• Акцепт - повне прийняття Відвідувачем або Покупцем умов Угоди;

• Відвідувач - будь-яка фізична особа - користувач мережі Інтернет, що здійснює доступ до Інтернет-магазину;

• Покупець - будь-яка особа, не залежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа - підприємець), яка замовляє та оплачує Товари в Інтернет-магазині;

• Продавець - власник товару пропонованого в Інтернет-магазині;

• Товар - об'єкт матеріального характеру, допущений до вільного обігу на території України відповідно до чинного законодавства України, представлений до продажу за допомогою Інтернет-магазину;

• Реєстрація - процедура, в ході якої Відвідувач або Покупець за допомогою заповнення відповідних форм Інтернет-магазину надає необхідну інформацію (Персональні дані) для можливості замовлення і оплати Товарів в Інтернет-магазині;

• Персональні дані - це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка надаються Відвідувачем / Покупцем в процесі реєстрації і дають можливість ідентифікувати Відвідувача / Покупця;

Якщо Відвідувач або Покупець не згоден з умовами Угоди, він зобов'язується не користуватися цим інтернет-магазином. Реєстрація в Інтернет магазині означає, що Відвідувач / Покупець ознайомлений з цією угодою, розуміє і приймає його повністю і беззастережно.

 

Ця Угода може бути змінена та / або доповнено Адміністрацією Інтернет-магазину в односторонньому порядку без будь-якого спеціального повідомлення. Нове або змінений Угода стають дійсними після розміщення його на сайті Інтернет-магазину.

Реєстрація на сайті Інтернет-магазину

1. Для можливості формування замовлень в Інтернет-магазині Покупцеві необхідно пройти процедуру реєстрації і внести необхідні дані для реєстрації на сайті.

2. При реєстрації на сайті Покупець зобов'язується надати достовірну і точну інформацію про себе і своїх контактних даних, для виконання Продавцем своїх зобов'язань перед Покупцем і доставки Покупцеві сплаченого ним Товару.

3. У процесі реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець вказує логін (його e-mail) і пароль, за безпеку яких він несе відповідальність. Покупець зобов'язується не повідомляти третім особам логін і пароль, вказані при реєстрації, зберігати ці дані в недоступному для сторонніх місці. За всі дії, що здійснюються від його імені, тобто з використанням його логіна та пароля, відповідальність несе виключно Покупець.

 

Персональна інформація Покупця

1. Беручи це Угода Покупець дає згоду на збір і використання певної інформації про нього у відповідності до положень Закону України «Про захист персональних даних». Крім того, Покупець дає згоду Продавцю збирати, використовувати, передавати, обробляти і підтримувати інформацію, пов'язану з членством Покупця.

 

Замовлення товарів в Інтернет-магазині

1. Покупець може оформити замовлення самостійно після реєстрації на сайті Інтернет-магазину або за телефоном, вказаним у верхній частині сторінки. Після оформлення замовлення покупцеві буде направлено повідомлення про підтвердження замовлення і наявності товару або про передбачувану дату надходження товару в разі його відсутності. При оформленні замовлення без реєстрації повідомлення здійснюється за допомогою телефонного зв'язку.

2. При оформленні замовлення в кількості, що перевищує одну одиницю одного найменування товару і відсутності необхідної кількості товару, Продавець інформує про це Покупця шляхом направлення йому повідомлення. Покупець може погодитися прийняти товар у кількості, що є у Продавця, або анулювати замовлення. У разі відсутності відповіді на повідомлення протягом 3-х днів Продавець має право анулювати замовлення.

3. У разі відсутності товару, вказаного на сайті Інтернет-магазину, внаслідок технічних неполадок, а також з інших причин, не залежних від Продавця, вказаний замовлення анулюється, а Покупець інформується шляхом направлення йому повідомлення.

4. Умови оплати та доставки товару описані в розділі "Доставка і оплата".

Обмеження відповідальності Продавця

1. Продавець не несе ніякої відповідальності за будь-які помилки, друкарські помилки і неточності, які можуть бути виявлені в матеріалах, що містяться на даному Інтернет-магазині. Продавець докладає всіх необхідних зусиль, щоб забезпечити точність і достовірність на сайті Інтернет-магазину інформації. Вся інформація та матеріали надаються на умовах "як є", без будь-яких гарантій, як явних, так і непрямих.

2. Продавець не несе ніякої відповідальності за висловлювання і думки Відвідувачів Інтернет-магазину, залишені в якості коментарів або оглядів. Думка Продавця може не збігатися з думкою і позицією авторів оглядів і коментарів. У той же час Продавець вживає всіх можливих заходів, щоб не допускати публікацію повідомлень, які порушують чинне законодавство України або норми моралі.

3. Продавець не несе відповідальність за можливі протиправні дії Відвідувача / Покупця щодо третіх осіб, або третіх осіб щодо Відвідувача / Покупця.

4. Продавець не несе відповідальності за шкоду, збитки або витрати (реальні або можливі), що виникли в зв'язку з цим Інтернет-магазином, його використанням або неможливістю використання.

5. Продавець не несе відповідальності за втрату Відвідувачем / Покупцем можливості доступу до свого облікового запису - облікового запису на сайті planetaken97.com.ua (втрату логіна, пароля, іншої інформації).

6. З метою вищевикладеного Продавець залишає за собою право видаляти розміщену на сайті Інтернет-магазину інформацію і робити технічні і юридичні заходи для припинення доступу до Інтернет-магазину Відвідувачів / Покупців створюють згідно з висновком Продавця, проблеми у використанні Інтернет-магазину іншими Відвідувачами / Покупцями, або Відвідувачів / Покупців, які порушують вимоги Угоди

 

Порядок і терміни подачі скарги:

 

1. Скарга на якість букета або інших товарів може бути подана протягом 3-ох годин після доставки (саме цього часу може вистачити для в'янення квітів і фруктів без належного догляду).

1.2 Скарги на якість і свіжість повинні обов'язково містити фотографії. Фотографії, надіслані пізніше 3 годин з моменту виконання замовлення, не розглядаються. Фотографії можна надсилати viber, whatsapp, skype або на пошту. Обов'язково із зазначенням номера замовлення і ПІБ платника. Скарги від третіх осіб до розгляду не приймаються.

 1.3 Скарга на запізнення не приймається.

 

Порядок і терміни дозволів скарги:

 2. Ми намагаємося якомога швидше реагувати на скарги від наших клієнтів, тому максимальний час розгляду скарги 24 години.

 2.1 Якщо в момент вручення замовлення букети вже мали не належний вигляд, клієнт має право вимагати повну заміну продукції або вимагати повне або часткове повернення коштів.

2.2 Фото звіт не є обов'язковою послугою, і відсутність фото звіту не може бути причиною для скарги.

Порядок і терміни повернення коштів:

 3. Повернення здійснюється протягом 3-х днів з моменту прийняття рішення про повернення.

 3.1 При поверненні стягується комісія платіжної системи, яка лягає на покупця. Так само можливо залишити кошти на балансі покупця, тоді комісія не стягується.

 3.2 Повернення грошових коштів не здійснюється якщо:

- було отримано відмову від отримання букета одержувачем

- не можемо додзвонитися одержувачу і немає альтернативних номерів

- одержувача немає в країні / місті і він не може прийняти букет

- замовник передумав дарувати букет в термін менше 4 годин до часу доставки букета

 

 3.3 Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачений третім особам.

Закрити