Франчайзинг від FruitLife ™
Компанія та однойменна торгова марка FruitLife ™ пропонує Вам розглянути можливість і відкрити новий, динамічно розвиваючийся і перспективний бізнес "під ключ", заснований на багаторічному успішному досвіді західних колег, а також на власних унікальних технологіях виробничого процесу замкнутого циклу.
Резюме пропонуємого бізнесу
Вид діяльності | Виготовлення і реалізація фруктових букетів за техгологіями FruitLife ™ |
Країна походження | Україна |
Паушальный внесок (вартість франшизи) | $35.000 |
Роялті | 7% від обороту підприємства |
Сума мінімальних інвестицій для запуска бізнесу | $15.000 |
Рекламний збір | за домовленностями |
Супроводження | Повна інформаційна і консультаційна підтримка франчайзі |
Термін окупності | до 24-х місяців |
Строк дії договору комерційної концесії | п ять років |
Рік появи компанії і початок франчайзингової діяльності | 2010 |
Кількість власних виробничіх точок | дві, Україна, м. Київ; Польща, м. Варшава |
Кількість франчайзингових точок | п'ять (Україна:м. Харків, м. Одеса; м. Донецьк; Словакія: м. Братислава; Польща: м. Краків) |
Опис франчайзингу та його складових.
Пропонований франчайзинговий пакет складається з:
-Об'єктів інтелектуальної власності та надання послуг (Know How) у вигляді новітнього спеціалізованого обладнання та комплектуючих до нього, без якого неможливо здійснювати виробничі процеси;
-Каталогу-меню на весь асортимент продукції з фруктів;
-Рецептури та технології на виготовлення фруктових букетів і композицій, цукерок з фруктів і фруктових салатів;
-Власних стандартів управління даного бізнесу та обслуговування клієнтів, успішно впроваджених і вже працюючих з максимальною віддачею по всій мережі;
-Напрацьованих рекламних і маркетингових технологій, що дозволяють за короткий термін часу вивести кожний новий проект на рівень повернення інвестицій. При цьому, максимально оптимізувавши затрачену частину на такі заходи і збалансувавши всі окремі їх процеси.
Формат запропонованого бізнесу по франчайзингу:
-Виробництво з магазином в окремому приміщенні (виробнича і гостьова зони)
-Площа від 40 кв.м. до 50 кв.м., бажано мати подвійну групу входу / виходу;
-Орендоване або власне приміщення, розташоване в густонаселеній частині міста або в добре прохідному ТЦ з налагодженою логістичною інфраструктурою і під'їзними шляхами;
-Можливість цілодобової роботи і доступу до приміщення;
-Кількість від 3-х співробітників, що пройшли спеціалізовану підготовку на виробництві франчайзера;
Наші вимоги до майбутнього франчайзі:
-Повна зацікавленість у створенні власного франчайзингового бізнесу, а також прагнення привносити все найкраще, чим він володіє, як у свій окремо взятий проект, так і у вже існуючу мережу;
-Здатність бути учасником однієї команди і його орієнтація на довгострокову співпрацю;
-Обов'язкове дотримання всіх корпоративних стандартів FruitLife ™ за програмами розвитку та лояльності, оснащенню виробництв і гостьових зон, рецептів виготовлення фруктових виробів, обслуговуванню клієнтів;
-Можливість підтвердження своєї платоспроможності;
-Бездоганна ділова репутація;
-Обов'язковий досвід ведення бізнесу з налагодженням елементів у харчових виробничих процесах або можливістю запросити у свою команду фахівців в даній області;
Ми надаємо наступну підтримку своїм франчайзі:
-Повний супровід та консультація процесу підбору приміщення, під створення виробництва з магазином;
-Аналіз бізнес-плану на конкретний проект;
-Консультування з питань оформлення дозвільної документації;
-Затвердження технологічного плану і специфікації обладнання, дизайн проекту, списку постачальників устаткування і товарної групи;
-Консультування з продажу;
-Консультування з підбору персоналу;
-Консультування з проведення маркетингових та рекламних заходів;
Приємущества франчайзингу FruitLife ™:
-Відкриття вже успішно працюючого бізнесу під розкрученим «брендом»;
-Налагоджена роками і перевірена на практиці, в самому багатолюдному місті України, технологія ведення бізнесу, і унікальною концепцією магазину з виробництвом фруктових букетів і композицій;
-Всебічна підтримка від професіоналів бізнесу, з виробництва фруктових букетів і композицій на протязі всього терміну договору концесії;
-Можливість купувати високоякісні продукти та витратні матеріали у сертифікованих постачальників за ексклюзивними цінами;
-Навчання співробітників мережі FruitLife ™ всім принципам і стандартам взаємодії та розвитку;
З питань співпраці відправляйте будь ласка Ваші запити на наш e-mail для Сергія Вірчиса.
Партнерська програма
В остаточному підсумку наша взаємна робота зводиться до визначення для партнера цінового рівня, вираженого в дисконтному еквіваленті, початковий розмір якого і буде визначений шляхом базового аналізу, згідно необхідних даних про компанії-партнері. А в майбутньому, після проходження деякого часу і демонстрації результатів успішної роботи, цей ціновий рівень буде переглядатися в залежності від зміни показників.
Ми запрошуємо до співпраці зацікавлених осіб та компанії:
- Служби Доставки Подарунків і Подарункові Інтернет-Магазини
- Фірми по Організації Свят
- Рекламні агентства
- Готелі
- Кейтеренгові компанії
- Компанії з оренди авто
- Телевізійні студії та ін.