Прокрутити вгору

Питання

4. Система знижок, робота з корпоративними клієнтами та партнерами.

Q: Чи існує система знижок при покупці фруктового букета fruitlife і як можна їй скористатися?

A: На сьогоднішній день фахівцями проекту fruitlife були розроблені ряд програм, згідно яких, постійні клієнти можуть скористатися лояльним підходом до вибору і оплати фруктової композиції. У зв'язку з цим існує ряд дисконт-програм спрямованих на економію грошових коштів клієнта. Ці програми включають в себе механізми знижок від 3% до 5% в залежності від історії покупок тим чи іншим клієнтом продукції fruitlife, а в разі укладення контракту з корпоративними клієнтами цей механізм може бути збільшений.

Q:При укладанні договірних відносин з корпоративним клієнтом на яку кількість продукції fruitlife можна розраховувати й чи можлива відстрочка платежу у зв'язку з плановими закупівлями великих партій фруктових композицій?

A: Продуктивні потужності fruitlife дозволяють забезпечити в плановому режимі до 50-ти одиниць продукції на добу. Для здійснення виробництва додаткового кількості фруктових композицій необхідно укласти додаткову угоду, де буде передбачений асортимент і кількість продукції, що випускається, а також регламент всіх дій пов'язаних з цим процесом. Наші виробничі потужності вибудувані таким чином, щоб при необхідності була можливість перебудуватися на випуск більшої кількості продукції з моменту введення у виробництво нового асортименту, не впливаючи при цьому на якість кінцевого продукту.

Q:
Яким чином можна укласти партнерську угоду з проектом fruitlife і на яких умовах можна працювати?

A: Проект fruitlife запрошує до співпраці всі зацікавлені організації та компанії. Інформацію про умови партнерських угод Ви можете знайти безпосередньо на сайті компанії fruitlife.com.ua в розділі «Партнерська програма» а також зв'язавшись по телефону +38044-587-76-96 з координатором проекту.

Q: Ми представляємо видавництво популярного журналу, який зацікавлений у співпраці з проектом fruitlife через розміщення інформації про проект на сторінках свого видання. Яка схема співпраці можлива для цього напряму?

A: У нашого проекту fruitlife є інтерес бути представленим на смугах видань з тиражем від 100.000 екземплярів. Для цього може бути запропонований бартерний варіант співпраці, співвідношення продукції до рекламних виходів якого обумовлюються сторонами, а результат досягається в переговорному процесі.


ПОВЕРНУТИСЯ НАЗАД